seriale


nie jestem jakąś maniaczką seriali, ale po ciężkim dniu uwielbiam sobie obejrzeć nowe odcinki zajadając się obiadem albo czymkolwiek:D
więc dzisiaj trochę o serialach, które oglądam i które polecam:



Pretty Little Liars
Serial jest zrobiony na podstawie książek Sary Shepard. Ja narazie przeczytałam tylko 1 książkę (jest ich chyba 9:P) niestety w Polsce ich nikt jeszcze nie wydał:[ czekam niecierpliwie na kontynuację sezonu w styczniu a póki co cieszę się, że w środę będzie Halloween special episode;D
Jest świetny, dużo dramatów i tajemniczości sprawia, że nigdy nie mogę się doczekać na następny odcinek :) myślę, że stał się on moim number one :D 
w ogóle w każdym odcinku są super ciuchy, można się mocno zainspirować:D



The Lying Game
Kolejny serial ABC Family na podstawie książek Sary Shepard. Tak samo jak PLL jest tajemniczy, każdy odcinek przynosi nową zagadkę, ale też odkrywa przed nami kawałek tajemnicy.Właśnie minęła pierwsza połowa 1 sezonu i muszę czekać parę miesięcy na kontynuację, a właśnie zaczęło się rozkręcać :( 


90210
spin-off Beverly Hills 90210, który zresztą też uwielbiałam chociaż nie obejrzałam nigdy do końca bo nie umiałam znaleźć 3 ostatnich sezonów w Internecie:( (ale kiedyś na pewno obejrzę!)




Greek
świetny serial o amerykańskim college'u, bractwach i oczywiście imprezach z czerwonymi plastikowymi kubkami:D mnóstwo humoru, dramatów i dobry przekaz :D niestety po 4 sezonie Greek został wycofany, co zrujnowało moje życie :P ale pewnie jeszcze kiedyś do niego wrócę:)


Jersey Shore
głupi, amerykański reality show, który wkręca!
Program opowiada o grupie 8 nieznajomych, którzy wprowadzają się do jednego domu i spędzają wspólnie wakacje na Jersey Shore. Jest to serial MTV więc wiadomo, głównie chodzi o imprezy, seks i kłótnie pomiędzy uczestnikami, ale jest śmiesznie:)


CSI Miami
nie wiem dlaczego, ale inne CSI jakoś mnie nie kręcą :D chociaż czasem oglądam jak mam wielką potrzebę, a nie ma żadnych nowych odcinków moich seriali.:D ale Miami jest najlepsze :) + Eric jest seksi:D


Top Model
Pierwszy sezon uwielbiałam, natomiast ten jakoś mnie nie zachwyca, ale oglądam i czekam na `cud` :D chociaż żadna z dziewczyn jeszcze mnie nie przekonała, że się nadaje, to póki co moimi faworytkami są Olga, Oliwia, Wiktoria i Vera. :)


Gossip Girl
w sumie to oglądam chyba tylko z przyzwyczajenia, nie wzbudza we mnie żadnych emocji, ale na nudne wieczory jest w sam raz:) czekam tylko na powrót Jenny (kocham jej włosy tak w ogóle) :)


House MD
no wiadomo - świetne dialogii, sarkazm House'a i absurdalne metody leczenia są świetne, chociaż ostatni sezon wydał mi się trochę nudny - zobaczymy jak będzie w tym roku, pierwsze odcinki w więzieniu były ciekawe:)


to już chyba wszystkie seriale, jakie oglądam. Szukam teraz jakichś nowy i ekscytujących, zobaczymy czy coś znajdę:)


Komentarze