Zombie boy


zombie boy, a właściwie Rick Ganest zawojował świat mody dzięki swojemu wytatuowanemu ciału, brał udział w pokazach, występowal w teledysku Lady Gagi... jest po prostu fenomenem tego roku.
pierwszy tatuaż zrobił sobie w wieku 16 lat.
kto by pomyślał, że dziesięć lat później będzie cały w tatuażach:)

słyszałam o nim już wiele razy, ale dopiero kiedy w lecie kupiłam sobie (tak w sumie przypadkowo - szukałam inspiracji) magazyn `Fashion` z jego zdjęciami, zainteresował mnie bardziej;) 
btw bardzo fajny magazyn, byłam pozytywnie zaskoczona:)

 sesja która mnie ujęła, pod tytułem `wygnany z raju`, po prostu czyste piękno:)
fotografował Mateusz Stankiewicz (ale talent!:D)









i sesja okładkowa wykonana przez duet - Zuzanna Krajewska i Bartek Wieczorek.




no i jeszcze dorzucę filmik dla kampanii reklamowej kosmetyków Dermablend Professional

`Go beyond the cover`




Zombie boy website: http://rickgenest.com/


dziękuję, dobranoc.

Komentarze