Ophelia. - RVJ


ufff. skończyłam pierwszy rok studiów :D z mieszanymi uczuciami, ale skończyłam :)
w sumie to nie do końca jestem zadowolona z kursu, za dużo się nie nauczyłam, a to czego się nauczyłam zawdzięczam tylko sobie, natomiast moje wykłady i zajęcia polegały na omawianiu tego co zrobiliśmy, zamiast na nauce. Trochę to bez sensu, myślałam że będą nas uczyć jakiś technicznych kwestii itd a tu nicccc :[ dostajemy projekt i na tym sie kończy. 
Ale za to mam dużo możliwości - mogę wypożyczać sprzęt, lampy, używać studia itd. i to chyba jedyny plus :)

A teraz pokażę wam kilka slajdów z mojego RVJ'a na projekt :)
Jestem strasznie wściekła na siebie, że zostawiłam większość roboty na ostatnią chwilę, i wiem że mogłam zrobić to 10x lepiej. No trudno, czasu nie cofnę! Mogę tylko wziąć z tego naukę na przyszły rok:) 

Ogólnie pierwsza część mojego projektu na Fashion była na temat Ofelii - Szekspirowskiej bohaterki. Strasznie mnie zafascynował ten temat i znalazłam mnóstwo odniesień do niej w każdej dziedzienie sztuki, a także w filmie, literaturze, modzie itd... tutaj tylko kilka przykładów z mojego RVJ'a.






~~

 Ach, długo jeszcze poleżę
w szklanej wodzie, w sieci wodorostów,
zanim nareszcie uwierzę,
że mnie nie kochano po prostu.

Maria Pawlikowska-Jasnorzewska















`Ophelia has a dream` video



Komentarze

  1. Na jakim kierunku dokładnie jesteś i co sądzisz o tych studiach ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokłądnie nazywa sie to Visual Communication ze specjalizacja z fotografii. Mam mieszane uczucia co do tych studiow, napisalam o tym w tej notce troche :)

      Usuń

Prześlij komentarz