Custard Factory Birmingham + Abandoned City Project


Dzisiejszy dzień był zdecydowanie męczący, ale i owocny:)
Birmingham dzisiaj było piękne - wszędzie klimat świąteczny, muzyka, stragany z pysznymi przekąskami i te zapachyyy:) to wszystko sprawiło, że chcę już święta:D Na pewno zdjęcia świątecznego Birmingham się tu w końcu znajdą, ale dzisiaj było tyle ludzi, że ciężko było się tam w ogóle odnaleźć :P
Zamiast tego zabieram Was na spacer po Custard Factory. Jest to miejsce magiczne, przepełnione kreatywnością, sztuką i inspiracjami... Zobaczcie sami:
























Nawet przypadkiem znalazłam trochę Polskii :)





+ początek mojej małej serii `Abandoned City`
Czas zacząć rozszerzać horyzonty i pomyśleć o bardziej fine art'owym podejściu.
Od dawna myślałam nad tym projektem i wydaje mi się, że to będzie fajna odskocznia od tego, co zwykle fotografuję... a poza tym te zniszczone, industrialne przestrzenie działają na mnie inspirująco, nie wiem dlaczego :D
Narazie to tylko `testy` i szukanie interesujących miejsc. W najbliższym czasie mam zamiar tam wrócić z Zenitem :)









++ bransoletka i kolczyki mojego wykonania :)






Komentarze