The Photography Show 2014, NEC Birmingham.

Rok temu wybrałam się na The Photography Show w Birmingham w National Exhibition Centre. W tym roku niestety nie będę miała szansy w nim uczestniczyć, dlatego wspominam zeszłoroczną edycję. :)

Bilet jednodniowy studencki kosztował ok.12 funtów, natomiast niektóre wykłady i zajęcia (jak wykład Rankina) były dodatkowo płatne. Było tyle stoisk i zajęć, że nie zdążyłam wszystkiego zobaczyć w jeden dzień, ale udało mi się wziąć udział w wielu wykładach na temat fotografii ślubnej, edycji zdjęć, pracy z modelkami itd. Najbardziej żałuję, że nie zdążyłam pójść na wykład Rankina!
Niestety nie mam już planu wydarzeń z całego dnia, ale wierzcie mi, że było tego bardzo dużo.


































 jedna z moich ulubionych fotografek - Kirsty Mitchell :)

 sesja `na żywo` :) 
















 deszczowy powrót do domu...









Komentarze